• +30 (241350) 1000
  • uhosplar@uhl.gr





ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΛΗΠΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Office of Citizen Protection and Health Services)

Το γραφείο συστάθηκε βάσει της σχετικής Υπουργικής Απόφασης (ΑΔΑ:Ω2ΦΚ465ΦΥΟ-7Κ6) και λειτουργεί στον 2ο όροφο του Νοσοκομείου στα Γραφεία της Διοίκησης.
Σκοπός της λειτουργίας του Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ. είναι η διαχείριση των καταγγελιών, παραπόνων και θετικών εντυπώσεων των ληπτών/τριών υπηρεσιών υγείας με επιμέρους στόχους:

• Τη διασφάλιση και την προστασία των δικαιωμάτων των ληπτών/τριών υπηρεσιών υγείας
• Την ενίσχυση της λογοδοσίας και της διαφάνειας
• Την ανάδειξη των αναγκών και των δυνατών και αδύναμων σημείων στο πλαίσιο λειτουργίας των νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ. και
• Την αξιοποίηση της πληροφόρησης και της συνεργασίας για τη λήψη διορθωτικών μέτρων ή/και την προώθηση των καλών πρακτικών.

Το Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας (Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ.) του Π.Γ.Ν. Λάρισας, το οποίο διαχειρίζεται τις καταγγελίες/παράπονα/αναφορές και τις θετικές εντυπώσεις των πολιτών, βρίσκεται στο Τμήμα Γραμματείας (Πρωτόκολλο) και λειτουργεί καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και επίσημων αργιών, από τις 07:00π.μ. έως τις 15:00μ.μ..

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2413501451 και 2413502774

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email): prospoliti@uhl.gr; uhosplar@uhl.gr

Οι καταγγελίες ή τα παράπονα υποβάλλονται γραπτά ή προφορικά, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του νοσοκομείου, επώνυμα ή ανώνυμα, με τη φυσική αυτοπρόσωπη παρουσία του/της λήπτη/τριας υπηρεσιών υγείας ή του νόμιμου εκπροσώπου του/της ή με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο μέσο. Έντυπα υποβολής καταγγελιών ή παραπόνων, καθώς και έντυπα θετικών εντυπώσεων είναι διαθέσιμα στο Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ Τμήμα Γραμματείας (Κεντρικό Πρωτόκολλο) του νοσοκομείου και στην ιστοσελίδα του νοσοκομείου.

  • ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΛΗΠΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

  • ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΛΗΠΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΑΦΙΣΑ)

  • ΕΝΤΥΠΟ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ)

  • ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ